تحقیق بهینه سازی موتورهای جستجوگر

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
عنوان تحقیق : بهینه سازی موتورهای جستجوگر
فرمت : WORD
تعداد صفحه : 28 صفحه
ویژه رشته : نرم افزار کامپیوتر

چکیده :
پس از طراحی وب سایت بهینه سازی و سئو  سایت شما اولین مطلبی است که باید مورد توجه قرار دهید .  نکته ای که بیش از خود طراحی سایت باید به آن اهمیت داده شود بهینه سازی سایت و سیستم استراتژی ایجاد لینک می باشد تا وب سایت موردنظر بتواند با کلمات کلیدی مختلف رتبه های بالای موتورهای جستجو خصوصاً گوگل را که 65٪ فعالیت های جستجو را در اختیار دارد به خود اختصاص دهد تا از این طریق نه تنها رنکینگ خود را در گوگل بالا برده ، ترافیک ، ارائه خدمات و فروش خود را نیز افزایش دهید تا همانطور در فضای حقیقی دارای اعتبار هستید به همان نسبت در فضای مجازی دارای اعتبار و رتبه مناسب باشید .  

واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪی: سئو، بهینه سازی موتور های جستجوگر، برندینگ

مقدمه
سئو فارسی شده کلمه SEO و مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد . به پارسی معادل بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد.یعنی شما کارهایی انجام دهید که گوگل (موتور جستجوی برتر و محبوب دنیا بخصوص ایران)، سایت شما را در صدر نتایج خود در صفحه اول، با عبارت ها و کلمات مرتبط با موضوع شما قرار دهد.
فرض کنید یک فروشگاه فیزیکی مانتو تاسیس کرده اید و از نظر دکور، اجناس، و نیروها و قیمت سنگ تمام گذاشته اید . اما فروشگاه شما به طور پیش فرض هنگام تاسیس پشت کوه قرار داد.تعجب نکنید! بله پشت کوه! شاید روزانه چند موجود زنده و خزنده و موریانه و پرنده از فروشگاه شما گذر کنند.
وقتی سایت خود را سئو کنید مثل این است که فروشگاه مانتو شما، از پشت کوه، به قلب میدان هفت تیر تهران، منتقل شود.(جایی که عده بسیاری در طول روز برای مشاهده و خرید مانتو مراجعه می کنند)
در این حالت، بسیاری از انسان ها هنگام گذر شما را می بینند و وارد فروشگاه شما می شوند و بسیاری نیز تنها به قصد خرید مانتو، وارد فروشگاه شما می شوند.
یک سایت در ابتدای تاسیس، توسط هیچ کس دیده نمی شود.برای افزایش بازدید نیازمند سئو هستید.سئو موجب می شود سایت شما توسط کسانی که به دنبال شما می گردند دیده شود و کاربران و مشتریان خود را بدست آورید.
حالت بهتر سئو، برندینگ(مشهور کردن سایت) است که دارای هزینه خیلی زیادی می باشد. شاید یک سایت در ابتدا به برندینگ نیاز نداشته باشد. اما سئو لازمه حتمی زندگی وب سایت است .
این سایتها همگی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی بهینه سازی ( SEO ) شده اند و با رعایت استانداردهای بهینه سازی سایت (سئو ) و گذشتن از فیلترهای بسیار و رعایت تمامی اصول سئو ( SEO) ، موتورهای جستجوگر به آنها اعتماد کرده و در رتبه بندی های خود این گونه سایت ها را در رتبه های اول نتایج جستجو قرار میدهند و به کاربران خود معرفی می کنند ، جالب است بدانید که این گونه سایت ها همگی در بازار کار خود و زمینه فعالیتشان دارای اعتبار و مشتریان بسیاری هستند و به یک برند اینترنتی بزرگ تبدیل شده و دارای درآمد بسیاری زیادی نسبت به رقبای خود هستند . خبر خوب برای شما این است که شما هم می توانید با ارتقا رتبه سایتتان در رتبه های اول نتایج جستجو قرار گرفته و کسانی که در جستجوی محصول یا خدماتتان در اینترنت می باشند، شما را بیابند و مشتریان زیادی را جذب وب سایت خود نمایید. مدیران وب سایت ، در صورتی که کلمات کلیدی مد نظرشان کم رقابت باشند و در حد معمولی با مطالعه و تلاش قادر به سئو ( SEO ) و بهینه سازی سایت خود هستند ، اما برای رتبه های بهتر و کلمات و عبارات رقابتی شما قطعا نیاز به یک متخصص سئو ( SEO ) دارید، چرا که کوچکترین اشتباهی می تواند شما را از نتیجه جستجوهای گوگل حذف کند.
سئو( SEO ) یک فرآیند یک روزه یا یک هفته ای نیست که هر کسی قادر به انجام آن باشد؛ بلکه نیازمند علم زیاد ، زمان و هزینه ای است که اگر بهینه سازی وب سایت ( SEO ) به درستی انجام شود و روند بهینه سازی ( SEO ) متداوم باشد، درآمد شما بسیار بیشتر از هزینه شما خواهد بود. هم اکنون بسیاری بر این باورند که خود می توانند یک سئو کار حرفه ای باشند ، اما علاوه بر ابزارهای مهم موجود، که نیاز به دانش تخصصی برای استفاده از آنها جهت بهینه سازی ( SEO ) می باشد، الگوریتم های سئو ( SEO ) گوگل بیشتر از 200 فاکتور اساسی دارد که به صورت مداوم در حال به روز رسانی هستند. دقت کنید که بحث سئو ( SEO ) در مورد موتور جستجوی گوگل ( و دیگر موتورهای جستجوست ) مطرح شد ، پس اندک دانشی در این زمینه نمی تواند باعث صعود یک نفر به صفحه اول شود. علاوه بر این توجه داشته باشید که صفحه اول و دوم گوگل برای کسانیست که به سئو ( SEO ) و برندینگ سایت خود به صورت هم زمان توجه می کنند.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 3539 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:203 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: