توضیحات:
این پاورپوینت در مورد برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 63اسلاید و شامل، برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص،بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظايف مدير بازاريابي و منابع می باشد...
* بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای
کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود
بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که
کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.
* بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
*
بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان
کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن
هدايت مي کند.
* بازاريابي عبارت است از فرايندي
که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران،
خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.
بازارگرايي :گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود .
بازارشناسي :
شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط
به همه اجزاي تشكيل دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ،
فروشندگان ، واسطه هاي گوناگون ، رقبا ، سازمانهاي تسهيلاتي و خدماتي و در
نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند .
بازاريابي : بخش بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها .
بازارسازي :
نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده
از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )