پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت برند یا نام تجاری
9810
5,000 تومان
.zip
1,204 کیلوبایت
توضیحات:
پاورپوینت برند یا نام تجاری

فرمت فایل : pptx

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها :   32   اسلاید (5 اسلاید انگلیسی)

فهرست مطالب:

چکیده

برند

برندینگ

موارد استفاده از برند

نام گذاری برند

اهمیت برند برای مشتریان

روشهای برند سازی

علل شکنندگی برند

وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری

مدیریت برند

برسی رتبه برندهای برتر دنیا

بخشی از اسلایدها :

چکیده:

یکی از با ارزش ترین دارایی‏ های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می ‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه ‏گیری می ‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی ‏های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.

تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل: تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می ‏باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند مؤثر می‏باشند. البته در این میان وفاداری به برند
بیشترین تأثیر را بر ارزش برند دارا می‏ باشد.

برند:

طبق تعریف انجمن بازاریابی: امریکا، مارک، برند یا نمانام، به انگلیسی:Brand یک نام،
عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است کهمشخص‌ کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می ‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.

برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس ‏کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن به صورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند. برند شامل همه احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.

برند در فارسی معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد.
به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آن‌هایی هستند که افراد
نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من
است». نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

1403/8/11 - مارکت فایل